A hírlevelek költségeinek töredékéért tudod eljuttatni az üzeneted a feliratkozóknak.
Böngésző push értesítések
küldése a feliratkozóknak
ajánlatot kérek
Te mennyit költesz hírlevelek küldésére? Azokat az eredményeket hozzák, amiket vársz tőlük? Tudtad, hogy a webböngészők már lehetővé teszik az azonnali értesítések küldését is közvetlenül a felhasználóknak? Mindezt a hírlevelek költségeinek töredékéért.
Mik azok a push értesítések
és miért érdemes használni őket?
A web push értesítések olyan egyszerű, rövid és releváns szöveges üzenetek, amik közvetlenül a feliratkozó felhasználók értesítései között jelennek meg. Asztali számítógépen és laptopon egy felugró ablakként a sarokban, mobilon pedig az értesítési sávban.
Itt nincs olyan, hogy egy üzenet a spam mappában landol, vagy nem jól választottál tárgy szöveget a hírlevélnek és meg sem nyitják. A webes push értesítések megjelennek az összes feliratkozó felhasználónak, ami lehetővé teszi, hogy mindenkinek könnyen és költséghatékonyan eljuttasd az üzeneted. Így ha végül nem is érdekli őket az értesítés tartalma, akkor is tudni fogják, hogy miről volt szó az üzenetben. Sűrűn látjuk azt, hogy a weboldal látogatószáma kiugróan megemelkedik az értesítések kiküldése utáni órában akkor is, ha csak kevesen kattintottak az üzenetre. Ha pedig jól választottál üzenetet, akkor a hírlevélnél sokkal nagyobb megnyitási arányra számíthatsz.
És itt a jó hír
Itt általában nem emelkedik az előfizetés díja minden feliratkozó után, mint a hírlevélküldő rendszereknél. Mi például 400 000 feliratkozóig ugyanazon a havidíjon tudjuk biztosítani, ami tartalmazza az üzenetek szövegének megírását és ki is küldjük az értesítéseket, hogy ne neked kelljen vele dolgoznod. Ráadásul amíg el nem éred a 100 feliratkozót, addig fizetned sem kell. Ha pedig sikerül elérned azt, hogy több mint 400 000 feliratkozód legyen, akkor valamit sokkal jobban csinálsz, mint a versenytársaid.
Hogyan használd a
böngésző push értesítéseket?
A web push értesítések használatával közvetlenül éred el az összes felhasználót úgy, hogy egy kicsit betolakodsz a privát szférájukba. Ezért nem a legcélravezetőbb ezt sűrűn tenni. Inkább kevesebb alkalommal tedd, de olyankor releváns tartalmat jeleníts meg a böngésző üzenetekben, amik valóban érdeklik a felhasználót.
Például egy olyan akció, ami a weboldalon lévő összes termékre érvényes, valószínűleg mindenkit érdekel. De ha csak hűtőket lehet kedvezményesen vásárolni, az valószínűleg kevésbé érdekli majd azt a felhasználót, aki mondjuk csak azért járt az oldaladon, mert TV-t szeretne vásárolni. A weboldal működésétől függően könnyen lehet szegmentálni a feliratkozókat a megtekintett tartalmaktól függően, így pedig az egyes üzenetek megjelenítése megoldható úgy, hogy csak azok kapják meg, akiket valószínűleg érdekel is.
Fontos
A tartalom összeállításánál vedd figyelembe azt is, hogy a webes push értesítések máshogy jelennek meg számítógépeken, mint mobil eszközökön. Ráadásul a megjelenítési lehetőségek attól is függenek, hogy a felhasználó milyen böngészőt használ. Máshogy jelennek meg az üzenetek egy Google chrome böngészőt használó feliratkozónak, mint annak, aki Apple Safari böngészőt használ. Használhatsz az értesítésekben képeket is, de ha biztosra szeretnél menni, akkor jobban jársz, ha inkább csak szöveges üzeneteket küldesz ügyelve az egyes böngészőknél elérhető karakterlimitekre.