Jelenj meg azokon a helyeken a Google-ben, amik bevételt is hoznak neked!

Google Ads
hirdetéskezelés garanciával

ajánlatot kérek

„Ha nem jelensz meg a Google keresőben, nem létezel” – tartja a mondás. Mi ezt úgy módosítanánk, hogy ha nem jelensz meg a Google kereső első oldalán, nem létezel.

A jó hír az, hogy néhány jól beállított Google hirdetés segítségével ezen gyorsan lehet segíteni, a rossz hír pedig az, hogy rengeteg buktató is van a dologban. Az UpRize hirdetéskezelő szakemberei segítenek kihozni a maximumot vállalkozásod Google Ads hirdetési kampányaiból. És erre garanciát is vállalunk.

Garancia

Nem vagy elégedett a munkánkkal? Akkor fizetned sem kell!

Hatékonyság

Nem raboljuk feleslegesen sem az időd, sem a pénzed!

Fókuszban a profitod

És mindent megteszünk azért, hogy növeljük!

Mi is az a Google Ads?

A Google Ads (régi nevén Google AdWords) egy online hirdetési platform, amely segítségével különféle hirdetéseket jeleníthetünk meg a Google keresőjében, vagy akár más webhelyeken és alkalmazásokban is.

Google hirdetésekkel vállalkozásod weboldala könnyen megjelenhet a Google találati listájának tetején. Ráadásul pontosan olyan szövegekkel, amiket Te választasz, nem pedig a Google. És pontosan azokra a releváns kulcsszavakra történő kereséseknél, amik Számodra a legfontosabbak. Mindezt úgy, hogy a hirdetési költségek, az eredmények és a megtérülés mérhetővé válik, a hirdetési kampányok pedig folyamatosan optimalizálhatóvá, így az idő múlásával egyre jobb eredményeket hoznak a hirdetéseid.

Összességében a Google Ads keresési, display, és shopping hirdetések a legnagyobb megtérülést hozó eszközeid lehetnek az online marketing csatornáid közül.

Mik azok a Google hirdetések és hogyan használd őket vállalkozásod bevételeinek növeléséhez

Miért fontosak a Google hirdetések
egy vállalkozás számára?

Mert a Google találati lista 2. oldala a legjobb hely arra, hogy elrejtsünk egy csontvázat. Legalábbis a mondás szerint. De gondolj csak bele, hogy te mikor láttad utoljára a találati lista második vagy akár a harmadik oldalát. Nem mostanában volt, igaz? A potenciális ügyfeleid is pontosan így vannak vele. Lehet Neked a lehető legjobb terméked vagy szolgáltatásod, amire mindenki vágyik, ha a senki nem találja meg az oldalad, akkor nem sok ügyfélre számíthatsz.

Fizetett Google Ads hirdetések segítségével azokat a felhasználókat tudod hatékonyan elérni, akik kifejezetten olyan termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődnek, amit Tőled kaphatnak meg.

De egy jól beállított Google Search kampány nem csak akkor lehet fontos, ha még nem jelensz meg a Google-ben. Észrevetted, hogy ha rákeresel valamire, akkor az első organikus találat felett megjelenik 2-4 hirdetés is? Abban az esetben, ha a keresés tárgya egy termék, akkor a kereső hirdetéseken kívül még shopping hirdetések is megjelenhetnek legfelül. Így gyakorlatilag azok a találatok, amiket görgetés nélkül láthatsz, kizárólag Google ads hirdetésekből származnak. És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy ha egy versenytársad úgy dönt, hogy elindít egy kereső hirdetést a Google Ads rendszerében, amiben kifejezetten a Te márkádat adja meg kulcsszóként („Competitor search kampány”), akkor egyetlen Google hirdetéssel sikerült is elérnie azt, hogy a Te oldalad felett jelenjen meg a Google kiemelt találatai között. Ebben a hirdetésben pedig azt írhat, amit csak szeretne. (Általában azt szokták hangsúlyozni, hogy a potenciális ügyfeleknek miért lenne jobb döntés inkább őket választani helyetted).

Tipp

Akár ügynökség kezeli a Google Ads hirdetéseid, akár te vagy a hirdetéskezelő, legalább egy olyan kereső hirdetést érdemes futtatni, amiben csak a brand kulcsszavak vannak beállítva célzásként, annak érdekében, hogy a lehető legkevesebb ügyfelet vigyék el tőled a versenytársaid. Az ilyen ún. Brand search ads kampánynál Neked csak pár Forintba fog kerülni egy kattintás, de a versenytársaidnál azonnal a competitor search kampány lesz a legdrágább hirdetés.

Segítsünk a növekedésben?

Akkor kérj ajánlatot pár kattintással!
ajánlatot kérek

Nem kell csupán

a száraz tények alapján döntened

Olvasd el mit mondott pár hozzád hasonló ügyfelünk!

„Láthatóan foglalkoztok velünk, nem érezzük úgy, hogy csak az egyik megbízó vagyunk a sok közül. Most gördülékenyebb a kommunikáció és pozitívabb, áttekinthetőbb eredmények jönnek, mint amilyenek a korábban megbízott külsős cégnél jöttek.”

Béla – BioMenü

„A 2020 novemberében induló Ski43 nonprofit kezdeményezés keretein belül – köszönhetően a zseniális social media kampányoknak – több mint 13 000 gyerek próbálhatta ki a téli sportokat. A kezdeményezés annyira jól sikerült, hogy Sport43 néven új sportágak és helyszínek kerültek a palettára. A pandémia okán a projekt indulásától közel 1 évig kizárólag online egyeztettünk és óriási segítség volt a teljes projekt alatt, hogy Tamás mindig felkészülten és proaktívan vett részt ezeken a stratégiai meetingeken, illetve amennyiben egy-egy ügyfélkérésünk nem volt a megadott keretek között megvalósítható, ezekre mindig szakmai javaslatokat tett, hogyan lehetne mégis kivitelezni. Ha bármikor saját vállalkozást indítanék, az biztos, hogy csakis Tamással dolgoznék.”

Imola – Sport43

„Rugalmas, hozzáértő csapat, akiktől rengeteg hasznos információt kaptam és gyorsan sikerült a találati lista elején megjelenni a fontos kifejezésekre.”

Adrián – Kreatív Gyerkőc

PPC vs SEO

Mi is pontosan a különbség?

PPC és SEO két különböző digitális marketing stratégia, amelyek célja látogatók terelése a weboldalra.

SEO

(Search Engine Optimization)

Az a stratégia, amelynek során a vállalkozások úgy optimalizálják a weboldalukat és az azon található tartalmakat, hogy jobb helyezést érjenek el a keresőmotorok találati listájában. Az SEO célja, hogy javítsa a weboldal látogatottságát és a keresőmotorok által szolgáltatott ingyenes, organikus forgalmat generáljon. Az SEO eredményei csak hosszú távon jelentkeznek, de ingyenesek (legalábbis a SEO optimalizálás költségeitől eltekintve).

PPC

(Pay-Per-Click)

Az a fizetett hirdetési forma, amelynek során a vállalkozások megjelennek a keresőmotorok (pl. Google) találati listájának kiemelt részein, valamint más weboldalakon is. A vállalkozások csak akkor fizetnek, ha az emberek rákattintanak a hirdetésükre. Azonban, mivel minden kattintásért fizetni kell, ezért ez a módszer általában magasabb költséggel jár, de gyorsan hoz eredményeket.

Konklúzió

Az egyik legfontosabb különbség a két módszer között az, hogy a PPC azonnali eredményeket hoz, míg az SEO hosszabb távon hoz eredményeket. A PPC költségesebb, de könnyebben testreszabható és optimalizálható, míg az SEO ingyenes, de komoly erőfeszítést és időt igényel. Mindkét módszer hatékony lehet a weboldal látogatottságának növelésében és az online jelenlét javításában, de az optimális stratégia a céges céloktól függ. Bármelyik megoldás is lesz a végleges döntés, a Google partner lesz a bevétel növelésében.

PPC és SEO

együttműködésben

Bár két különböző marketingeszközről van szó, sok ponton kapcsolódnak egymáshoz, és egymást segítve dolgozhatnak a vállalkozás bevételeinek növelése érdekében. Tudtad például, hogy egy Google hirdetés kattintási költsége sokkal alacsonyabb lesz, ha a hirdetésben megadott weboldalon lévő tartalom a hirdetésben szereplő kulcsszóra van optimalizálva?

Ha a Google úgy látja, hogy az adott oldal nagyon releváns, és a kattintó felhasználókat egy jó oldalélmény fogja fogadni, akkor többször fog megjelenni a szóban forgó hirdetés, és a kattintási költsége is alacsonyabb lesz. Ezen kívül az oldalra kerülő felhasználók sokkal jobb látogatói élményben részesülnek, így várhatóan a konverziós arány is magasabb lesz.

Ezért hatalmas előnyt jelent, ha a SEO és a PPC csapat együttműködik és megosztják egymással az adataikat, hogy közösen tudjanak dolgozni a vállalkozás sikeréért.

Mik a Google hirdetések előnyei?

És miben különböznek a Facebook hirdetésektől?

A legnagyobb különbség a Social media hirdetési kampányok és a Google hirdetések között az, hogy amíg az Instagram és a Facebook hirdetések ún. „push” típusú hirdetések, addig a legtöbb Google ads hirdetés „pull” típusú.

Ez emberi nyelvre lefordítva annyit jelent, hogy egy Facebook hirdetéssel olyan felhasználókat tudsz elérni az érdeklődési köreik alapján becélozva, akik még nem keresik a terméked vagy szolgáltatásod. Talán csak még nem tudják, hogy szükségük van rá, de talán nincs is rá szükségük. Egy fizetett Google hirdetés segítségével pedig lehetőség nyílik az olyan felhasználók elérésére, akik kifejezetten azokat a termékeket vagy szolgáltatásokat keresik, amiket Tőled is beszerezhetnek.

Ezekben a hirdetésekben olyan üzeneteket jeleníthetsz meg nekik, amilyeneket csak szeretnél. Mindezt mérhető módon, így mind Google Ads-ben, mind pedig a Google Analytics felületén láthatod, hogy melyik üzenet működik, melyik nem, és mi hozza a legjobb eredményt. Egy megfelelő módon beállított ads kampány szinte azonnal jól látható eredményt hoz. De ezzel nem azt mondjuk, hogy a Social media hirdetések feleslegesek, sőt. Egy hatékony online marketing rendszerben mindkét csatorna szerepet kap és egymásra épülve segítik a vállalkozás bevételének növelését.

Google hirdetések vs Facebook hirdetések

A Google hirdetéskezelés buktatói

Ha például egy ruhaboltod van, akkor nem biztos, hogy jó ötlet beírni ezt egy általános kulcsszóként és versenyezni az About You kifogyhatatlan hirdetési budget-jével. Az UpRize-nál egy hirdetési kampány elindítását mindig egy alapos kulcsszókutatás előzi meg és a kapott adatok alapján választjuk ki a kulcsszavakat, amik a legnagyobb hirdetésmegtérülést hozhatják.

Az sem mindegy, hogy mit írsz a hirdetésbe. A nagyon nagy általánosságok és az összes versenytársad által hangoztatott állítások valószínűleg nem fogják a legjobb eredményeket hozni. Éppen ezért kezdünk minden új együttműködést egy beszélgetéssel, amin igyekszünk mindent megtudni az adott vállalkozásról és megtalálni az egyedi jellemzőket, amik kiemelik a versenytársak közül (USP – Unique Selling Proposition). A hirdetésszövegek megírásakor igyekszünk adni valamilyen indokot a felhasználóknak, amiért megéri nekik a szóban forgó vállalkozást választani a versenytársak helyett. Ha Neked még nincs ilyened, akkor érdemes gondolkodni rajta, mert ennek hiányában csak az ár és a kínálat dönt, az pedig nincs jó hatással a profitra.

Ha rosszul vannak beállítva a mérések a weboldaladon, akkor hibás adatok szerint próbálod optimalizálni a kampányaid, ez pedig jó eséllyel a bevételeid visszaeséséhez vezet. Éppen ezért mi az UpRize-nál minden új ügyfelünknél a mérések ellenőrzésével kezdünk, mielőtt bármi máshoz hozzányúlnánk.

Rendszeresen előforduló hiba szokott lenni a túl korai döntés is. Ne dönts egy kampány / hirdetés / kulcsszó / keresési kifejezés sorsáról 10-20 felhasználó tevékenysége alapján. Lehet, hogy csak épp rossz (vagy épp túl jó) emberek találkoztak a hirdetéseddel, és az átlag teljesen máshogy fog reagálni. A kampányoptimalizálással kapcsolatos döntések meghozatala előtt mindenképp meg kell várni a „statisztikailag szignifikáns” mennyiség elérését. Hogy pontosan mennyit is kellene várni, az függ a kampánybudget-től, a konverziós céltól, az optimalizálni kívánt tartalom típusától, és sok más dologtól is. De nagy általánosságban, várj meg minimum 300-500 megjelenést vagy 100-200 kattintást.

A Google Ads rendszerében rengeteg kampánytípus és hirdetési formátum közül választhatsz, ami elsőre talán kicsit ijesztő lehet. Mindegyiknek megvan a maga előnye, hátránya, funkciója és sajátossága. Például egy Google display hirdetésnél általában alacsony átkattintási arányt és kevés konverziót láthatsz és lehet, hogy ezek alapján úgy döntesz, hogy inkább lekapcsolod. Pedig egy jól célzott display kampány rengeteget segíthet a bevételeid növelésében, csak nehéz kimutatni a hatását.

Talán az új Performance Max („Teljesítménymaximalizáló”) kampánytípusról is hallottál már, amit csodafegyverként emleget a Google. De azt tudtad, hogy az ilyen típusú kampányoknak sokkal több adatra és hirdetési budget-re van szükségük a régi Google Shopping kampányokhoz viszonyítva ahhoz, hogy jól tudjanak működni? És egyelőre az optimalizálásukra is sokkal kevesebb lehetőség van.

Tipp: Az ilyen PMAX kampányokkal párhuzamosan futtathatsz egy manuális Shopping kampányt is remarketing céllal csak a weboldaladon járt felhasználóknak megjelenítve, hogy a legfontosabb célközönséged biztosan el tudd érni.

A Google rendszeresen tesz olyan javaslatokat a hirdetési fiókodban, amiről úgy gondolja, hogy javítaná az Ads kampányod teljesítményét. Ezek általában olyan javaslatok, hogy „növeld a kampány hirdetési keretét”, „adj hozzá még általánosabb kulcsszavakat”, és a legrosszabb: „Használd a Google display hálózati kiterjesztést (jelenítsd meg a kereső hirdetéseket a display hálózaton is)”. Bár a javaslatok között néha akad pár igazán hasznos is, az esetek többségében ezeket nem érdemes túl komolyan venni, mert gyorsan el tudják égetni a pénzed. Ráadásul a Google fiókok alapbeállítása szerint ha nem utasítod el ezeket a javaslatokat, akkor 30 nap után automatikusan be is állítja a javasolt módosításokat a Google minden értesítés nélkül. Ezt a funkciót érdemes minél előbb kikapcsolni.

Nem szeretnéd ezekkel tölteni az időt?

Akkor kérj ajánlatot pár kattintással!
ajánlatot kérek

Miért az UpRize?

Vállalkozóként az idő és az energia a legértékesebb erőforrásod, amit arra kellene fordítanod, amit csak te tudsz megtenni. A hirdetések kezelése pont ezt az időt és energiát veszi el tőled. Bízd a kampányok kezelését egy profi csapatra, te pedig foglalkozz azzal, amiben a legjobb vagy! Az új ügyfelekkel, akiket szállítunk.

De nem csak időt tudunk spórolni a vállalkozásoknak. Az ügyfélszerzés nem annyira egyszerű, mint amilyennek elsőre hangzik. Csak úgy találhatod meg hatékonyan a potenciális ügyfeleid, ha megfelelően választasz az online marketing technikák közül, ha követed a platformok folyamatos változásait, ha képben vagy a versenytársaiddal és tudod, miért választana egy ügyfél inkább téged helyettük, ha tudod, hogy kik a célközönséged tagjai, hol és hogyan tudod elérni őket, de azt is tudod, hogy milyen üzenetet érdemes küldeni nekik.

Mi nem fogunk marketing bullshitekkel fárasztani, nem fogjuk azt mondani, hogy márkát kell építened, ha a te piacodon az egyáltalán nem hoz hasznot. De azt sem mondjuk majd, hogy könnyen tudunk sok új ügyfelet hozni Neked, ha semmi nem különböztet meg a versenytársaidtól. Éppen ezért segíteni fogunk megtalálni a tulajdonságokat, amikért az ügyfelek téged fognak majd választani a versenytársaid helyett. Aztán pedig felépítjük ezekre a marketing stratégiát, elindítjuk a hirdetéseid és a statisztikákban látható adatok szerint folyamatosan optimalizáljuk is azokat, hogy minél nagyobb profitot generáljanak.

Hirdetésmegtérülés fókuszú Google hirdetések:

Ha jól működik a Google Ads fiókod, akkor hirdetéseknek a költségek többszörösét kell behozniuk bevételként. Nálunk a hangsúly a hirdetésmegtérülésen van, amit nem csak folyamatos kampányelemzéssel és optimalizálással növelünk, de akár a hirdetésekből érkező oldal látogatók weboldalon végzett tevékenységeit is követhetjük, és ha szükséges, akkor egy tanácsadás keretein belül javaslatokat tehetünk a weboldalad konverzióra történő optimalizálásához.

Számodra is hasznos riportokat kapsz:

A hirdetésekről természetesen minden esetben legalább havi riport készül, ami az előző hónap számait tartalmazza és amit bármikor el tudsz érni. Persze ha szeretnéd, akkor a riportok vizsgálhatnak rövidebb időszakot is. De ezen kívül olyan információkat is megkaphatsz könnyen átlátható formában, ami a piacodról, a kínálatodról és a felhasználói elvárásokról is tartalmaz információt, ez pedig több módon is a segítségedre lehet. Például miket kerestek a látogatók a weboldalon? Milyen kulcsszavakra hányadik helyen jelentél meg a Google-ben? Pár kattintás után már láthatod is.

Egy pontos kapcsolattartás:

A Google hirdetési rendszere folyamatosan változik, ezeket a változásokat pedig követni kell és ha szükséges, akkor változtatni kell a futtatott Google hirdetéseken is. Az UpRize hirdetéskezelői követik helyetted a változásokat és gyorsan vezetjük be a Google hirdetéskezelő rendszerébe érkező újításokat. Ezzel pedig lépéselőnybe jutsz a versenytársaiddal szemben.

Nem csak összedobjuk a kampányokat, amiket kérsz, aztán elfelejtjük őket:

Egy új kampány összeállítása sok idő, de a kapott adatok elemzése, a folyamatos optimalizálása és csúcsrajáratása még több. Ahol ezt lespórolják, ott a hirdetési költségek fele az ablakon kidobott pénz. Az UpRize-nál egy hirdetéskezelő nem dolgozik 4-6 ügyfélnél többel. Ez azért van így, hogy mindig legyen ideje elvégezni a szükséges Google hirdetés optimalizálási feladatokat és ötletelni az új lehetőségeken, Neked pedig a lehető legjobb megtérülést hozzák a kampányaid. Itt nem Neked kell majd szólni nyár közepén, hogy talán ideje lenne leállítani a télikabát kampányt.

Előnyhöz juttatunk a versenytársaiddal szemben:

A Google hirdetési rendszere folyamatosan változik, ezeket a változásokat pedig követni kell és ha szükséges, akkor változtatni kell a futtatott Google hirdetéseken is. Az UpRize hirdetéskezelői követik helyetted a változásokat és gyorsan vezetjük be a Google hirdetéskezelő rendszerébe érkező újításokat. Ezzel pedig lépéselőnybe jutsz a versenytársaiddal szemben.

Mi következik ezután?

Az együttműködés kezdeti lépései.

1.

Az ajánlatkérés után csinálunk egy gyorselemzést a weboldaladról, a versenytársaidról és a lehetőségekről.

2.

Ezután telefonon egyeztetünk a pontos részletekkel kapcsolatban és küldünk egy szerződés tervezetet.

3.

Ha ez Neked is megfelel, akkor aláírás után jön egy sokkal mélyebb elemzés és a hirdetési stratégia megalkotása. Amikor ez elkészült, Veled is részletesen átbeszéljük.

4.

Véglegesítés után összeállítjuk a hirdetéseket és feltöltjük azokat a Google hirdetési rendszerébe.

5.

A futtatott hirdetések eredményeit folyamatosan elemezzük és optimalizáljuk a kampányokat.

Végeredmény

Az első hirdetési riportot mindenképp közösen átbeszéljük, tisztázzuk a fogalmakat és a kérdéseket, amiről videós segítséget küldünk Neked. Ezt később is bármikor el tudod érni. A későbbi riportoknál pedig már Tőled függ, hogy mennyi időt szeretnél rájuk szánni. Tudjuk, hogy az idő a legértékesebb kincsed, így nem szeretnénk feleslegesen rabolni. Ha szeretnéd, akkor persze mindig átbeszélhetjük egy online meetingen, de ha nincs kérdésed, akkor nem kell erről külön meetingelnünk.

Rád is szükség lesz!

A piacod te ismered a legjobban.

Az elején feltétlenül szükség lesz rád is, hogy valóban jó megoldást találjunk számodra. Ha még nem teljesen egyértelmű, hogy milyen tulajdonságok emelnek ki a versenytársaid közül (USP), akkor közösen kell megtalálnunk őket. És legalább az együttműködés elején szükségünk lesz visszajelzésekre is tőled azokról az ügyfelekről, akik a hirdetésekből érkeztek.

Erre azért van szükség, hogy ha lehetséges, akkor tudjunk egy kicsit finomhangolni a kampányokon és az érdeklődési körökön, hogy a legjobb minőségű ügyfelek vegyék fel veled a kapcsolatot. Ha már vannak meglévő ügyfeleid, akkor próbálj minél több információt átadni róluk is, hogy gyorsabban megtaláljuk a hozzájuk hasonló potenciális ügyfeleket. Vagy akár az olyan felhasználókat, akik különböznek a jelenlegi ügyfeleidtől, de hosszú távon számukra hasznosabb szolgáltatást tudsz nyújtani és Te is jobban jársz velük.

De később, amikor beálltak a marketing folyamatok, már tőled függ, hogy mennyi időt szeretnél eltölteni velünk. A legtöbb ügyfelünkkel havonta egyszer szoktunk egyeztetni, de vannak olyanok is, akik még ennél is ritkábban keresnek minket.

Hirdetéskezelés árak

Segítsünk a növekedésben?

Akkor kérj ajánlatot pár kattintással!
ajánlatot kérek
UpRize Digital