Jelenj meg azokon a helyeken a Google-ben, amik bevételt is hoznak neked!
Google Ads
hirdetéskezelés garanciával
ajánlatot kérek
„Ha nem jelensz meg a Google keresőben, nem létezel” – tartja a mondás. Mi ezt úgy módosítanánk, hogy ha nem jelensz meg a Google kereső első oldalán, nem létezel.
A jó hír az, hogy néhány jól beállított Google hirdetés segítségével ezen gyorsan lehet segíteni, a rossz hír pedig az, hogy rengeteg buktató is van a dologban. Az UpRize hirdetéskezelő szakemberei segítenek kihozni a maximumot vállalkozásod Google Ads hirdetési kampányaiból. És erre garanciát is vállalunk.
Garancia
Nem vagy elégedett a munkánkkal? Akkor fizetned sem kell!
Hatékonyság
Nem raboljuk feleslegesen sem az időd, sem a pénzed!
Fókuszban a profitod
És mindent megteszünk azért, hogy növeljük!
Mi is az a Google Ads?
A Google Ads (régi nevén Google AdWords) egy online hirdetési platform, amely segítségével különféle hirdetéseket jeleníthetünk meg a Google keresőjében, vagy akár más webhelyeken és alkalmazásokban is.
Google hirdetésekkel vállalkozásod weboldala könnyen megjelenhet a Google találati listájának tetején. Ráadásul pontosan olyan szövegekkel, amiket Te választasz, nem pedig a Google. És pontosan azokra a releváns kulcsszavakra történő kereséseknél, amik Számodra a legfontosabbak. Mindezt úgy, hogy a hirdetési költségek, az eredmények és a megtérülés mérhetővé válik, a hirdetési kampányok pedig folyamatosan optimalizálhatóvá, így az idő múlásával egyre jobb eredményeket hoznak a hirdetéseid.
Összességében a Google Ads keresési, display, és shopping hirdetések a legnagyobb megtérülést hozó eszközeid lehetnek az online marketing csatornáid közül.
Miért fontosak a Google hirdetések
egy vállalkozás számára?
Mert a Google találati lista 2. oldala a legjobb hely arra, hogy elrejtsünk egy csontvázat. Legalábbis a mondás szerint. De gondolj csak bele, hogy te mikor láttad utoljára a találati lista második vagy akár a harmadik oldalát. Nem mostanában volt, igaz? A potenciális ügyfeleid is pontosan így vannak vele. Lehet Neked a lehető legjobb terméked vagy szolgáltatásod, amire mindenki vágyik, ha a senki nem találja meg az oldalad, akkor nem sok ügyfélre számíthatsz.
Fizetett Google Ads hirdetések segítségével azokat a felhasználókat tudod hatékonyan elérni, akik kifejezetten olyan termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődnek, amit Tőled kaphatnak meg.
De egy jól beállított Google Search kampány nem csak akkor lehet fontos, ha még nem jelensz meg a Google-ben. Észrevetted, hogy ha rákeresel valamire, akkor az első organikus találat felett megjelenik 2-4 hirdetés is? Abban az esetben, ha a keresés tárgya egy termék, akkor a kereső hirdetéseken kívül még shopping hirdetések is megjelenhetnek legfelül. Így gyakorlatilag azok a találatok, amiket görgetés nélkül láthatsz, kizárólag Google ads hirdetésekből származnak. És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy ha egy versenytársad úgy dönt, hogy elindít egy kereső hirdetést a Google Ads rendszerében, amiben kifejezetten a Te márkádat adja meg kulcsszóként („Competitor search kampány”), akkor egyetlen Google hirdetéssel sikerült is elérnie azt, hogy a Te oldalad felett jelenjen meg a Google kiemelt találatai között. Ebben a hirdetésben pedig azt írhat, amit csak szeretne. (Általában azt szokták hangsúlyozni, hogy a potenciális ügyfeleknek miért lenne jobb döntés inkább őket választani helyetted).
Tipp
Akár ügynökség kezeli a Google Ads hirdetéseid, akár te vagy a hirdetéskezelő, legalább egy olyan kereső hirdetést érdemes futtatni, amiben csak a brand kulcsszavak vannak beállítva célzásként, annak érdekében, hogy a lehető legkevesebb ügyfelet vigyék el tőled a versenytársaid. Az ilyen ún. Brand search ads kampánynál Neked csak pár Forintba fog kerülni egy kattintás, de a versenytársaidnál azonnal a competitor search kampány lesz a legdrágább hirdetés.
Nem kell csupán
a száraz tények alapján döntened
Olvasd el mit mondott pár hozzád hasonló ügyfelünk!
PPC vs SEO
Mi is pontosan a különbség?
PPC és SEO két különböző digitális marketing stratégia, amelyek célja látogatók terelése a weboldalra.
SEO
(Search Engine Optimization)
Az a stratégia, amelynek során a vállalkozások úgy optimalizálják a weboldalukat és az azon található tartalmakat, hogy jobb helyezést érjenek el a keresőmotorok találati listájában. Az SEO célja, hogy javítsa a weboldal látogatottságát és a keresőmotorok által szolgáltatott ingyenes, organikus forgalmat generáljon. Az SEO eredményei csak hosszú távon jelentkeznek, de ingyenesek (legalábbis a SEO optimalizálás költségeitől eltekintve).
PPC
(Pay-Per-Click)
Az a fizetett hirdetési forma, amelynek során a vállalkozások megjelennek a keresőmotorok (pl. Google) találati listájának kiemelt részein, valamint más weboldalakon is. A vállalkozások csak akkor fizetnek, ha az emberek rákattintanak a hirdetésükre. Azonban, mivel minden kattintásért fizetni kell, ezért ez a módszer általában magasabb költséggel jár, de gyorsan hoz eredményeket.
Konklúzió
Az egyik legfontosabb különbség a két módszer között az, hogy a PPC azonnali eredményeket hoz, míg az SEO hosszabb távon hoz eredményeket. A PPC költségesebb, de könnyebben testreszabható és optimalizálható, míg az SEO ingyenes, de komoly erőfeszítést és időt igényel. Mindkét módszer hatékony lehet a weboldal látogatottságának növelésében és az online jelenlét javításában, de az optimális stratégia a céges céloktól függ. Bármelyik megoldás is lesz a végleges döntés, a Google partner lesz a bevétel növelésében.
PPC és SEO
együttműködésben
Bár két különböző marketingeszközről van szó, sok ponton kapcsolódnak egymáshoz, és egymást segítve dolgozhatnak a vállalkozás bevételeinek növelése érdekében. Tudtad például, hogy egy Google hirdetés kattintási költsége sokkal alacsonyabb lesz, ha a hirdetésben megadott weboldalon lévő tartalom a hirdetésben szereplő kulcsszóra van optimalizálva?
Ha a Google úgy látja, hogy az adott oldal nagyon releváns, és a kattintó felhasználókat egy jó oldalélmény fogja fogadni, akkor többször fog megjelenni a szóban forgó hirdetés, és a kattintási költsége is alacsonyabb lesz. Ezen kívül az oldalra kerülő felhasználók sokkal jobb látogatói élményben részesülnek, így várhatóan a konverziós arány is magasabb lesz.
Ezért hatalmas előnyt jelent, ha a SEO és a PPC csapat együttműködik és megosztják egymással az adataikat, hogy közösen tudjanak dolgozni a vállalkozás sikeréért.
Mik a Google hirdetések előnyei?
És miben különböznek a Facebook hirdetésektől?
A legnagyobb különbség a Social media hirdetési kampányok és a Google hirdetések között az, hogy amíg az Instagram és a Facebook hirdetések ún. „push” típusú hirdetések, addig a legtöbb Google ads hirdetés „pull” típusú.
Ez emberi nyelvre lefordítva annyit jelent, hogy egy Facebook hirdetéssel olyan felhasználókat tudsz elérni az érdeklődési köreik alapján becélozva, akik még nem keresik a terméked vagy szolgáltatásod. Talán csak még nem tudják, hogy szükségük van rá, de talán nincs is rá szükségük. Egy fizetett Google hirdetés segítségével pedig lehetőség nyílik az olyan felhasználók elérésére, akik kifejezetten azokat a termékeket vagy szolgáltatásokat keresik, amiket Tőled is beszerezhetnek.
Ezekben a hirdetésekben olyan üzeneteket jeleníthetsz meg nekik, amilyeneket csak szeretnél. Mindezt mérhető módon, így mind Google Ads-ben, mind pedig a Google Analytics felületén láthatod, hogy melyik üzenet működik, melyik nem, és mi hozza a legjobb eredményt. Egy megfelelő módon beállított ads kampány szinte azonnal jól látható eredményt hoz. De ezzel nem azt mondjuk, hogy a Social media hirdetések feleslegesek, sőt. Egy hatékony online marketing rendszerben mindkét csatorna szerepet kap és egymásra épülve segítik a vállalkozás bevételének növelését.
A Google hirdetéskezelés buktatói
Miért az UpRize?
Vállalkozóként az idő és az energia a legértékesebb erőforrásod, amit arra kellene fordítanod, amit csak te tudsz megtenni. A hirdetések kezelése pont ezt az időt és energiát veszi el tőled. Bízd a kampányok kezelését egy profi csapatra, te pedig foglalkozz azzal, amiben a legjobb vagy! Az új ügyfelekkel, akiket szállítunk.
De nem csak időt tudunk spórolni a vállalkozásoknak. Az ügyfélszerzés nem annyira egyszerű, mint amilyennek elsőre hangzik. Csak úgy találhatod meg hatékonyan a potenciális ügyfeleid, ha megfelelően választasz az online marketing technikák közül, ha követed a platformok folyamatos változásait, ha képben vagy a versenytársaiddal és tudod, miért választana egy ügyfél inkább téged helyettük, ha tudod, hogy kik a célközönséged tagjai, hol és hogyan tudod elérni őket, de azt is tudod, hogy milyen üzenetet érdemes küldeni nekik.
Mi nem fogunk marketing bullshitekkel fárasztani, nem fogjuk azt mondani, hogy márkát kell építened, ha a te piacodon az egyáltalán nem hoz hasznot. De azt sem mondjuk majd, hogy könnyen tudunk sok új ügyfelet hozni Neked, ha semmi nem különböztet meg a versenytársaidtól. Éppen ezért segíteni fogunk megtalálni a tulajdonságokat, amikért az ügyfelek téged fognak majd választani a versenytársaid helyett. Aztán pedig felépítjük ezekre a marketing stratégiát, elindítjuk a hirdetéseid és a statisztikákban látható adatok szerint folyamatosan optimalizáljuk is azokat, hogy minél nagyobb profitot generáljanak.
Hirdetésmegtérülés fókuszú Google hirdetések:
Ha jól működik a Google Ads fiókod, akkor hirdetéseknek a költségek többszörösét kell behozniuk bevételként. Nálunk a hangsúly a hirdetésmegtérülésen van, amit nem csak folyamatos kampányelemzéssel és optimalizálással növelünk, de akár a hirdetésekből érkező oldal látogatók weboldalon végzett tevékenységeit is követhetjük, és ha szükséges, akkor egy tanácsadás keretein belül javaslatokat tehetünk a weboldalad konverzióra történő optimalizálásához.
Számodra is hasznos riportokat kapsz:
A hirdetésekről természetesen minden esetben legalább havi riport készül, ami az előző hónap számait tartalmazza és amit bármikor el tudsz érni. Persze ha szeretnéd, akkor a riportok vizsgálhatnak rövidebb időszakot is. De ezen kívül olyan információkat is megkaphatsz könnyen átlátható formában, ami a piacodról, a kínálatodról és a felhasználói elvárásokról is tartalmaz információt, ez pedig több módon is a segítségedre lehet. Például miket kerestek a látogatók a weboldalon? Milyen kulcsszavakra hányadik helyen jelentél meg a Google-ben? Pár kattintás után már láthatod is.
Egy pontos kapcsolattartás:
A Google hirdetési rendszere folyamatosan változik, ezeket a változásokat pedig követni kell és ha szükséges, akkor változtatni kell a futtatott Google hirdetéseken is. Az UpRize hirdetéskezelői követik helyetted a változásokat és gyorsan vezetjük be a Google hirdetéskezelő rendszerébe érkező újításokat. Ezzel pedig lépéselőnybe jutsz a versenytársaiddal szemben.
Nem csak összedobjuk a kampányokat, amiket kérsz, aztán elfelejtjük őket:
Egy új kampány összeállítása sok idő, de a kapott adatok elemzése, a folyamatos optimalizálása és csúcsrajáratása még több. Ahol ezt lespórolják, ott a hirdetési költségek fele az ablakon kidobott pénz. Az UpRize-nál egy hirdetéskezelő nem dolgozik 4-6 ügyfélnél többel. Ez azért van így, hogy mindig legyen ideje elvégezni a szükséges Google hirdetés optimalizálási feladatokat és ötletelni az új lehetőségeken, Neked pedig a lehető legjobb megtérülést hozzák a kampányaid. Itt nem Neked kell majd szólni nyár közepén, hogy talán ideje lenne leállítani a télikabát kampányt.
Előnyhöz juttatunk a versenytársaiddal szemben:
A Google hirdetési rendszere folyamatosan változik, ezeket a változásokat pedig követni kell és ha szükséges, akkor változtatni kell a futtatott Google hirdetéseken is. Az UpRize hirdetéskezelői követik helyetted a változásokat és gyorsan vezetjük be a Google hirdetéskezelő rendszerébe érkező újításokat. Ezzel pedig lépéselőnybe jutsz a versenytársaiddal szemben.
Mi következik ezután?
Az együttműködés kezdeti lépései.
1.
Az ajánlatkérés után csinálunk egy gyorselemzést a weboldaladról, a versenytársaidról és a lehetőségekről.
2.
Ezután telefonon egyeztetünk a pontos részletekkel kapcsolatban és küldünk egy szerződés tervezetet.
3.
Ha ez Neked is megfelel, akkor aláírás után jön egy sokkal mélyebb elemzés és a hirdetési stratégia megalkotása. Amikor ez elkészült, Veled is részletesen átbeszéljük.
4.
Véglegesítés után összeállítjuk a hirdetéseket és feltöltjük azokat a Google hirdetési rendszerébe.
5.
A futtatott hirdetések eredményeit folyamatosan elemezzük és optimalizáljuk a kampányokat.
Végeredmény
Az első hirdetési riportot mindenképp közösen átbeszéljük, tisztázzuk a fogalmakat és a kérdéseket, amiről videós segítséget küldünk Neked. Ezt később is bármikor el tudod érni. A későbbi riportoknál pedig már Tőled függ, hogy mennyi időt szeretnél rájuk szánni. Tudjuk, hogy az idő a legértékesebb kincsed, így nem szeretnénk feleslegesen rabolni. Ha szeretnéd, akkor persze mindig átbeszélhetjük egy online meetingen, de ha nincs kérdésed, akkor nem kell erről külön meetingelnünk.
Rád is szükség lesz!
A piacod te ismered a legjobban.
Az elején feltétlenül szükség lesz rád is, hogy valóban jó megoldást találjunk számodra. Ha még nem teljesen egyértelmű, hogy milyen tulajdonságok emelnek ki a versenytársaid közül (USP), akkor közösen kell megtalálnunk őket. És legalább az együttműködés elején szükségünk lesz visszajelzésekre is tőled azokról az ügyfelekről, akik a hirdetésekből érkeztek.
Erre azért van szükség, hogy ha lehetséges, akkor tudjunk egy kicsit finomhangolni a kampányokon és az érdeklődési körökön, hogy a legjobb minőségű ügyfelek vegyék fel veled a kapcsolatot. Ha már vannak meglévő ügyfeleid, akkor próbálj minél több információt átadni róluk is, hogy gyorsabban megtaláljuk a hozzájuk hasonló potenciális ügyfeleket. Vagy akár az olyan felhasználókat, akik különböznek a jelenlegi ügyfeleidtől, de hosszú távon számukra hasznosabb szolgáltatást tudsz nyújtani és Te is jobban jársz velük.
De később, amikor beálltak a marketing folyamatok, már tőled függ, hogy mennyi időt szeretnél eltölteni velünk. A legtöbb ügyfelünkkel havonta egyszer szoktunk egyeztetni, de vannak olyanok is, akik még ennél is ritkábban keresnek minket.