Szeretnél több ügyfelet, de nem tudod, hogyan szerezd meg őket? Segítünk Neked.

Hatékony Ügyfélszerzés
garanciával

ajánlatot kérek

A magyar háztartások 91 százaléka rendelkezik internet hozzáféréssel. Közülük mindenkit el tudsz érni Google hirdetésekkel. De Instagram és Facebook hirdetésekkel is nagyjából 6,5 millió felhasználó közül válogathatsz. Viszont ha valamit rosszul állítasz be, akkor rengeteg pénz tudsz elégetni rövid idő alatt.

Bízd az ügyfélszerző hirdetéseid egy profi csapatra, hogy elég időd jusson a számodra igazán fontos dolgokra. Miért ránk? Mutatjuk

Garancia

Nem vagy elégedett a munkánkkal? Akkor fizetned sem kell!

Hatékonyság

Nem raboljuk feleslegesen sem az időd, sem a pénzed!

Fókuszban a profitod

És mindent megteszünk azért, hogy növeljük!

Segítsünk a növekedésben?

Akkor kérj ajánlatot pár kattintással!
ajánlatot kérek

Hogyan segítünk az
ügyfélszerzésben?

Először feltérképezzük a célközönséged

Az ügyfélszerzés első lépése a célközönség felmérése. Kik is ők és milyen üzenetekkel lehet őket a legjobban megszólítani a közösségi média felületeken és Google hirdetésekben.

Felmérjük a versenytársaid

És közösen kitaláljuk, hogy milyen előnyeid vannak velük szemben. Majd pedig ezekre építjük a marketing stratégiát.

Átnézzük a weboldalad

Megnézzük, hogy minden rendben van -e a weboldal méréseivel, van -e valami akadály az ügyfélszerzés folyamatában és az oldal felhasználói felületében. Szükség esetén pedig javaslatokat is adunk arra, hogy mivel tudnád növelni a kapcsolatfelvételek számát a weboldalon.

Ezek után elindítjuk az ügyfélszerző hirdetéseket

De nem csak elindítjuk azokat, hanem figyeljük is a beérkező adatokat, és azok alapján folyamatosan optimalizáljuk a hirdetési kampányokat, hogy minél hatékonyabban szállítsák az új ügyfeleket.

Tanácsokat adunk más marketing megoldások használatára is

Ha a hirdetéseken kívül más marketingeszközt is érdemes lenne használnod, ami az ügyfélszerzés szempontjából hasznos lenne a vállalkozás számára, akkor nem tartjuk magunkban. Sőt, segítünk is a lehetőség kiaknázásában.

Miért az UpRize?

Vállalkozóként az idő és az energia a legértékesebb erőforrásod, amit arra kellene fordítanod, amit csak te tudsz megtenni. Az ügyfélszerző hirdetések kezelése pont ezt az időt és energiát veszi el tőled. Bízd a hirdetéseket egy profi csapatra, te pedig foglalkozz azzal, amiben a legjobb vagy! Az új ügyfelekkel, akiket szállítunk.

De nem csak időt tudunk spórolni a vállalkozásoknak. Az online ügyfélszerzés nem annyira egyszerű, mint amilyennek elsőre hangzik. Csak úgy találhatod meg hatékonyan a potenciális ügyfeleket, ha megfelelően választasz az ügyfélszerzési technikák közül, ha követed a hirdetési platformok folyamatos változásait, ha képben vagy a versenytársaiddal és tudod, miért választana egy ügyfél inkább téged helyettük, ha pontosan tudod, hogy kik a célközönséged tagjai, hol és hogyan tudod elérni őket, de azt is tudod, hogy milyen üzenetet érdemes küldeni nekik.

Mi nem fogunk marketing bullshitekkel fárasztani, nem fogjuk azt mondani, hogy márkát kell építened, ha a te piacodon az egyáltalán nem hoz hasznot. De azt sem mondjuk majd, hogy könnyen tudunk sok új ügyfelet szerezni Neked, ha semmi nem különböztet meg a versenytársaidtól. Éppen ezért segíteni fogunk megtalálni azokat a tulajdonságokat, amikért az ügyfelek téged fognak majd választani a versenytársaid helyett. Aztán pedig felépítjük ezekre a marketing stratégiádat, elindítjuk a hirdetéseid és a statisztikák alapján folyamatosan optimalizáljuk is azokat, hogy minél hatékonyabban hozzanak új ügyfeleket.

100

Megtérülés fókuszú hirdetések:

A jól működő kampányoknak a költségek többszörösét kell behozniuk bevételként. Nálunk a legnagyobb hangsúly a hirdetésmegtérülésen van, amit nem csak folyamatos kampányelemzéssel és optimalizálással növelünk, de akár a hirdetésekből érkező látogatók weboldalon végzett tevékenységeit is követhetjük, és egy tanácsadás keretein belül javaslatokat tehetünk a weboldalad konverzióra történő optimalizálásához.

Számodra is hasznos riportok:

A hirdetésekről természetesen minden esetben legalább havi riport készül, ami az előző hónap számait tartalmazza és amit bármikor el tudsz érni. Persze ha szeretnéd, akkor a riportok vizsgálhatnak rövidebb időszakot is. De ezen kívül olyan információkat is megkaphatsz könnyen átlátható formában, ami a piacodról, a kínálatodról és a felhasználói elvárásokról és tartalmaz információt, ez pedig több módon is a segítségedre lehet. Például miket kerestek a látogatók a weboldalon? Milyen kulcsszavakra hányadik helyen jelentél meg a Google-ben? Pár kattintás után már láthatod is.

Egy pontos kapcsolattartás:

Nem kell az egyes szakterületeken dolgozó specialistákkal külön-külön tartanod a kapcsolatot. Minden kommunikáció egy projekt manageren keresztül történik. Így Neked is egyszerűbb dolgod lesz, és mi is hatékonyabban tudjuk elvégezni a ránk bízott feladatokat.

Nem csak összedobjuk a kampányokat, amiket kérsz, aztán elfelejtjük őket:

Egy új kampány összeállítása sok idő, de a kapott adatok elemzése, a folyamatos optimalizálása és csúcsra járatása még több. Ahol ezt lespórolják, ott a marketingköltségek fele az ablakon kidobott pénz.
Az UpRize-nál egy hirdetéskezelő nem dolgozik 4-6 ügyfélnél többel. Ez azért van így, hogy mindig legyen ideje elvégezni a hirdetéseknél felmerülő optimalizálási feladatokat és ötletelni az új lehetőségeken, Neked pedig a lehető legjobb megtérülést hozzák a kampányok. Itt nem Neked kell majd szólni nyár közepén, hogy talán ideje lenne leállítani a télikabát kampányt.

Előnyhöz juttatunk a versenytársaiddal szemben:

A marketing platformok folyamatosan változnak, ezeket a változásokat pedig követni kell és ha szükséges, akkor változtatni kell a futtatott hirdetéseken is. Az UpRize hirdetéskezelői követik helyetted a változásokat és gyorsan vezetjük be a hirdetéskezelő rendszerekbe érkező újításokat. Ezzel pedig lépéselőnybe jutsz a versenytársaiddal szemben.

Nem kell csupán

a száraz tények alapján döntened

Olvasd el mit mondott pár hozzád hasonló ügyfelünk!

„Láthatóan foglalkoztok velünk, nem érezzük úgy, hogy csak az egyik megbízó vagyunk a sok közül. Most gördülékenyebb a kommunikáció és pozitívabb, áttekinthetőbb eredmények jönnek, mint amilyenek a korábban megbízott külsős cégnél jöttek.”

Béla – BioMenü

„A 2020 novemberében induló Ski43 nonprofit kezdeményezés keretein belül – köszönhetően a zseniális social media kampányoknak – több mint 13 000 gyerek próbálhatta ki a téli sportokat. A kezdeményezés annyira jól sikerült, hogy Sport43 néven új sportágak és helyszínek kerültek a palettára. A pandémia okán a projekt indulásától közel 1 évig kizárólag online egyeztettünk és óriási segítség volt a teljes projekt alatt, hogy Tamás mindig felkészülten és proaktívan vett részt ezeken a stratégiai meetingeken, illetve amennyiben egy-egy ügyfélkérésünk nem volt a megadott keretek között megvalósítható, ezekre mindig szakmai javaslatokat tett, hogyan lehetne mégis kivitelezni. Ha bármikor saját vállalkozást indítanék, az biztos, hogy csakis Tamással dolgoznék.”

Imola – Sport43

„Rugalmas, hozzáértő csapat, akiktől rengeteg hasznos információt kaptam és gyorsan sikerült a találati lista elején megjelenni a fontos kifejezésekre.”

Adrián – Kreatív Gyerkőc

Mi következik ezután?

Az együttműködés kezdeti lépései.

1.

Az ajánlatkérés után csinálunk egy gyorselemzést a weboldaladról, a versenytársaidról és a lehetőségekről.

2.

Ezután telefonon egyeztetünk a pontos részletekkel kapcsolatban és küldünk egy szerződés tervezetet.

3.

Ha ez Neked is megfelel, akkor aláírás után jön egy sokkal mélyebb elemzés és a hirdetési stratégia megalkotása. Amikor ez elkészült, Veled is részletesen átbeszéljük.

4.

Véglegesítés után összeállítjuk a hirdetéseket és feltöltjük azokat a Google hirdetési rendszerébe.

5.

A futtatott hirdetések eredményeit folyamatosan elemezzük és optimalizáljuk a kampányokat.

Végeredmény

Az első hirdetési riportot mindenképp közösen átbeszéljük, tisztázzuk a fogalmakat és a kérdéseket, amiről videós segítséget küldünk Neked. Ezt később is bármikor el tudod érni. A későbbi riportoknál pedig már Tőled függ, hogy mennyi időt szeretnél rájuk szánni. Tudjuk, hogy az idő a legértékesebb kincsed, így nem szeretnénk feleslegesen rabolni. Ha szeretnéd, akkor persze mindig átbeszélhetjük egy online meetingen, de ha nincs kérdésed, akkor nem kell erről külön meetingelnünk.

Rád is szükség lesz!

A piacod te ismered a legjobban.

Az elején feltétlenül szükség lesz rád is, hogy valóban jó megoldást találjunk számodra. Ha még nem teljesen egyértelmű, hogy milyen tulajdonságok emelnek ki a versenytársaid közül (USP), akkor közösen kell megtalálnunk őket. És legalább az együttműködés elején szükségünk lesz visszajelzésekre is tőled azokról az ügyfelekről, akik a hirdetésekből érkeztek.

Erre azért van szükség, hogy ha lehetséges, akkor tudjunk egy kicsit finomhangolni a kampányokon és az érdeklődési körökön, hogy a legjobb minőségű ügyfelek vegyék fel veled a kapcsolatot. Ha már vannak meglévő ügyfeleid, akkor próbálj minél több információt átadni róluk is, hogy gyorsabban megtaláljuk a hozzájuk hasonló potenciális ügyfeleket. Vagy akár az olyan felhasználókat, akik különböznek a jelenlegi ügyfeleidtől, de hosszú távon számukra hasznosabb szolgáltatást tudsz nyújtani és Te is jobban jársz velük.

De később, amikor beálltak a marketing folyamatok, már tőled függ, hogy mennyi időt szeretnél eltölteni velünk. A legtöbb ügyfelünkkel havonta egyszer szoktunk egyeztetni, de vannak olyanok is, akik még ennél is ritkábban keresnek minket.

Hirdetéskezelés árak

Segítsünk a növekedésben?

Akkor kérj ajánlatot pár kattintással!
ajánlatot kérek
UpRize Digital