Hatékony webáruház hirdetések megtérülés fókusszal
Teljeskörű Webshop Marketing
garanciával
ajánlatot kérek
Ha webáruház marketing megoldásokat keresel, akkor nem célravezető külön kezelni a Google és a Facebook hirdetéseket.
Egy teljeskörű webshop marketing szolgáltatás akkor tud a leghatékonyabb lenni, ha minden online marketing csatorna összehangoltan és egymásra építve dolgozik a bevételi célok eléréséért. Tőlünk nem csak ezt kapod meg, de garanciát is vállalunk a munkánkra.
Garancia
Nem vagy elégedett a munkánkkal? Akkor fizetned sem kell!
Hatékonyság
Nem raboljuk feleslegesen sem az időd, sem a pénzed!
Fókuszban a profitod
És mindent megteszünk azért, hogy növeljük!
Hogy épül fel egy hatékony
webshop marketing stratégia?
Röviden: Minden webáruház esetében máshogy. Kicsit hosszabban: Mi még a hirdetések összeállítása előtt elemezzük a termékkínálatod, mert egyes termékek jobb megtérülést hoznak, mások pedig rosszabbat. Ezeket érdemes külön kezelni. Elemezzük a potenciális célközönséged. A problémákat, amikre megoldást keresnek, a félelmeket, amik vásárlás előtt felmerülhetnek bennük, a célokat, amiket el szeretnének érni a termékek segítségével, és még ezer dolgot. A sikeres hirdetések legfontosabb eleme az, hogy a megfelelő üzeneteket jelenítsük meg bennük, amire a célközönség a lehető legjobb arányban reagál.
Ezután jöhet a vállalkozás és a versenytársak elemzése. Megkeressük azokat a tulajdonságokat, amik kiemelnek a versenytársaid közül. Ha még nincs ilyen, akkor együtt kitaláljuk, hogy mik lehetnének ezek a USP-k, mert nélkülük pusztán az ár dönti el, hogy a vásárlók nálad költik -e el a pénzüket, vagy a versenytársaidnál. Csak ezek után készítjük el a te webáruházadra szabott egyedi marketing stratégiádat. De a webshopok esetében az online marketing eszközök tárháza nem merül ki a Facebook és a Google Shopping hirdetések elindításánál. Ahhoz, hogy biztos a legjobb eredményeket tudjuk hozni, a vállalkozás üzleti szempontjait is figyelembe kell vennünk, így ne lepődj meg, ha kicsit mélyebbre ásunk.
A Google hirdetések és a közösségi média kampányok szinte minden esetben az online marketing stratégiád részét képezik, de ezeket a ppc kampányokat úgy tervezzük meg, hogy egymásra épüljenek és segítsék egymást a vásárlások számának és ért ékének növelésében. A hirdetési kampányok elindulása után pedig az első eredmények alapján folyamatosan tesztelünk és optimalizáljuk a hirdetéseket.
De egy profi online marketing ügynökség nem csak a hirdetésekkel számol. SEO szempontból is átvizsgáljuk a weboldalad és tippeket adunk ahhoz, hogy a lehető legtöbb organikus forrásból érkező látogató érkezzen a webáruházba. De ha kéred, akkor tartalommarketing stratégiát is készíthetünk Neked és el is készíthetjük a tartalmakat. A hirdetés mellett az e-mail marketing is egy erős webshop marketing eszköz a kezedben. Szakértő csapatunk nem csak a Google és a Facebook hirdetési kampányok kezelésében lesz a segítségedre, de a marketing automatizáció területén is tudunk segíteni.
Miért az UpRize?
Vállalkozóként az idő és az energia a legértékesebb erőforrásod, amit arra kellene fordítanod, amit csak te tudsz megtenni. A hirdetések kezelése pont ezt az időt és energiát veszi el tőled. Bízd a webshop hirdetéseket egy profi csapatra, te pedig foglalkozz azzal, amiben a legjobb vagy! Az új vásárlókkal, akiket szállítunk.
De nem csak időt tudunk spórolni. Az online vásárlószerzés nem annyira egyszerű, mint amilyennek elsőre hangzik. Csak úgy találhatod meg hatékonyan a potenciális vásárlókat, ha megfelelően választasz az online marketing technikák közül, ha követed a hirdetési platformok folyamatos változásait, ha képben vagy a versenytársaiddal és tudod, miért választana egy ügyfél inkább téged helyettük, ha pontosan tudod, hogy kik a célközönséged tagjai, hol és hogyan tudod elérni őket, de azt is tudod, hogy milyen üzenetet érdemes küldeni nekik.
Mi nem fogunk marketing bullshitekkel fárasztani, nem fogjuk azt mondani, hogy márkát kell építened, ha a te piacodon az egyáltalán nem hoz hasznot. De azt sem mondjuk majd, hogy könnyen tudunk sok új vásárlót hozni, ha semmi nem különböztet meg a versenytársaidtól. Éppen ezért segíteni fogunk megtalálni azokat a tulajdonságokat, amikért az ügyfelek téged fognak majd választani a versenytársaid helyett. Aztán pedig felépítjük ezekre a marketing stratégiát, elindítjuk a hirdetéseid és a statisztikák alapján rendszeresen optimalizáljuk is azokat, hogy minél hatékonyabban hozzanak új vásárlókat.
100
Hirdetésmegtérülés fókuszú webshop hirdetések:
A jól működő hirdetési kampányoknak a költségek többszörösét kell behozniuk bevételként. Nálunk a legnagyobb hangsúly a hirdetésmegtérülésen van, amit nem csak folyamatos kampányelemzéssel és optimalizálással növelünk, de akár a hirdetésekből érkező webshop látogatók weboldalon végzett tevékenységeit is követhetjük, és egy tanácsadás keretein belül javaslatokat tehetünk a webáruházad konverzióra történő optimalizálásához.
Számodra is hasznos riportokat kapsz:
A hirdetésekről természetesen minden esetben készül riport, amit bármikor el tudsz érni. De ezen kívül olyan információkat is megkaphatsz könnyen átlátható formában, ami akár a webshop termékkínálat vagy a raktárkészlet kezelésében is a segítségedre lehet. Milyen termékeket kerestek a látogatók a webshopodban? Milyen kulcsszavakra hányadik helyen jelentél meg a Google-ben? Pár kattintás után már láthatod is.
Egy pontos kapcsolattartás:
Nem kell a különböző marketing szakterületeken dolgozó specialistákkal külön-külön tartanod a kapcsolatot. Minden kommunikáció egy projekt manageren keresztül történik. Így Neked is egyszerűbb dolgod lesz, és nekünk is hatékonyabban megy a munka.
Nem csak összedobjuk a kampányokat, amiket kérsz, aztán elfelejtjük őket:
Egy új kampány összeállítása sok idő, de a kapott adatok elemzése, a folyamatos optimalizálása és csúcsra járatása még több. Ahol ezt lespórolják, ott a webshop hirdetési költségek fele az ablakon kidobott pénz.
Az UpRize-nál egy hirdetéskezelő nem dolgozik 4-6 ügyfélnél többel. Ez azért van így, hogy mindig legyen ideje elvégezni a hirdetéseknél felmerülő optimalizálási feladatokat és ötletelni az új lehetőségeken, Neked pedig a lehető legjobb megtérülést hozzák a hirdetési kampányok. Itt nem Neked kell majd szólni nyár közepén, hogy talán ideje lenne leállítani a télikabát kampányt.
Előnyhöz juttatunk a versenytársaiddal szemben:
A hirdetési rendszerek folyamatosan változnak, ezeket a változásokat pedig követni kell és ha szükséges, akkor változtatni kell a futtatott hirdetéseken is. Az UpRize hirdetéskezelői követik helyetted a változásokat és gyorsan vezetjük be a hirdetéskezelő rendszerekbe érkező újításokat. Ezzel pedig lépéselőnybe jutsz a versenytársaiddal szemben.
Nem kell csupán
a száraz tények alapján döntened
Olvasd el mit mondott pár hozzád hasonló ügyfelünk!
Rád is szükség lesz!
A piacod te ismered a legjobban.
Az elején feltétlenül szükség lesz rád is, hogy valóban jó megoldást találjunk számodra. Ha még nem teljesen egyértelmű, hogy milyen tulajdonságok emelnek ki a versenytársaid közül (USP), akkor közösen kell megtalálnunk őket. És legalább az együttműködés elején szükségünk lesz visszajelzésekre is tőled azokról az ügyfelekről, akik a hirdetésekből érkeztek.
Erre azért van szükség, hogy ha lehetséges, akkor tudjunk egy kicsit finomhangolni a kampányokon és az érdeklődési körökön, hogy a legjobb minőségű ügyfelek vegyék fel veled a kapcsolatot. Ha már vannak meglévő ügyfeleid, akkor próbálj minél több információt átadni róluk is, hogy gyorsabban megtaláljuk a hozzájuk hasonló potenciális ügyfeleket. Vagy akár az olyan felhasználókat, akik különböznek a jelenlegi ügyfeleidtől, de hosszú távon számukra hasznosabb szolgáltatást tudsz nyújtani és Te is jobban jársz velük.
De később, amikor beálltak a marketing folyamatok, már tőled függ, hogy mennyi időt szeretnél eltölteni velünk. A legtöbb ügyfelünkkel havonta egyszer szoktunk egyeztetni, de vannak olyanok is, akik még ennél is ritkábban keresnek minket.
Mi következik ezután?
Az együttműködés kezdeti lépései.
1.
Az ajánlatkérés után csinálunk egy gyorselemzést a weboldaladról, a versenytársaidról és a lehetőségekről.
2.
Ezután telefonon egyeztetünk a pontos részletekkel kapcsolatban és küldünk egy szerződés tervezetet.
3.
Ha ez Neked is megfelel, akkor aláírás után jön egy sokkal mélyebb elemzés és a hirdetési stratégia megalkotása. Amikor ez elkészült, Veled is részletesen átbeszéljük.
4.
Véglegesítés után összeállítjuk a hirdetéseket és feltöltjük azokat a Google hirdetési rendszerébe.
5.
A futtatott hirdetések eredményeit folyamatosan elemezzük és optimalizáljuk a kampányokat.
Végeredmény
Az első hirdetési riportot mindenképp közösen átbeszéljük, tisztázzuk a fogalmakat és a kérdéseket, amiről videós segítséget küldünk Neked. Ezt később is bármikor el tudod érni. A későbbi riportoknál pedig már Tőled függ, hogy mennyi időt szeretnél rájuk szánni. Tudjuk, hogy az idő a legértékesebb kincsed, így nem szeretnénk feleslegesen rabolni. Ha szeretnéd, akkor persze mindig átbeszélhetjük egy online meetingen, de ha nincs kérdésed, akkor nem kell erről külön meetingelnünk.